terug
UI en UX • Development • Mobiele en web apps

Overzichtelijke 
tijdsregistratie app

Een applicatie waarin werknemers op afstand hun dagelijkse taken kunnen bijhouden waardoor de werkgever een duidelijk overzicht heeft.

Briefing

Een bedrijf met meerdere werknemers ondervindt vaak de moeilijkheid om hun projecten te organiseren. Werknemers hebben dagelijks hun handen vol met projecten, op locatie geraken, uren tracken, enz. Een hele opgave om dit goed en foutloos bij te houden, zowel voor de werknemers als voor de administratie. Een mobiele applicatie waarin de werknemers alle nodige informatie kunnen vinden voor de uit te voeren opdrachten en waarin ze ook zelf informatie kunnen doorgeven zoals gewerkte uren en gereden afstanden. Hiermee gingen we bij Codelines graag mee aan de slag!

Voor wie is een tijdsregistratie app interessant?

Bedrijven met meerdere werknemers die de baan op moeten. Dit kan gaan van bedrijven in de bouw zoals elektriciens, loodgieters etc. Maar het kan evengoed voor consultants of reparatiediensten. Met andere woorden, elk bedrijf die moeilijkheden vindt in het organiseren van werknemers op de baan én de administratie hiervan.

Het resultaat

Een efficiënte manier om de tijd en productiviteit van uw team bij te houden? Dit is de perfecte oplossing! Met deze digitale tool kan je eenvoudig de uren registreren die elk teamlid aan verschillende projecten en taken besteedt, waardoor je een duidelijk beeld krijgt van waar jouw middelen worden toegewezen.

Enkele van de belangrijkste kenmerken van een tijdregistratie-app zijn:

  • Automatisch volgen: de app gebruikt GPS om automatisch de tijd bij te houden die je aan verschillende taken besteedt. Dit elimineert de noodzaak voor handmatige tijdinvoer en zorgt voor nauwkeurigheid.
  • Rapportage en analyse: met een tijdregistratie-app kunt u gedetailleerde rapporten genereren over hoeveel tijd er wordt besteed aan verschillende projecten en taken, die je kunnen helpen gebieden te identificeren waar je de productiviteit kunt verbeteren.
  • Overzicht en planning: de app geeft een overzicht voor zowel de werknemers als de werkgever. De projecten worden in het web portaal toegevoegd en toegewezen aan de juiste persoon wie de projecten terugziet in de app.
  • Mogelijkheid om op afstand te werken: met de opkomst van werken op afstand is een tijdregistratie-app essentieel om de uren van jouw teamleden bij te houden.
  • Extra uitbreidingen: aantal gereden kilometers naar een opdracht invoeren, afwezigheid melden via de app. Dit zijn een aantal voorbeelden die toegevoegd kunnen worden om aan jouw wensen te voldoen.

Kortom, een tijdregistratie-app is een krachtige tool die je kan helpen de productiviteit en efficiëntie van jouw team te verhogen. Het is een must-have voor elk modern bedrijf dat concurrerend wil blijven in de snelle omgeving van vandaag.

Als je meer wilt weten over de tijdregistratie-app en hoe deze uw bedrijf ten goede kan komen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We gaan graag met u in gesprek en helpen je bij het vinden van de perfecte oplossing voor jouw team!

Contacteer ons
Het fotopaneel voor zowel vastgoedmakelaar, fotografie medewerker én administratie.
bekijk meer
Website en communicatieplatform voor The Beacon, een dynamische community van innovatieve bedrijven.
bekijk meer

Is jouw bedrijf klaar voor de volgende stap?
Laten we samen de mogelijkheden bekijken.

Contacteer ons